VODSTVO – voden ogled muzejskih razstav, sodelovanje v razgovoru o naravoslovnih vsebinah in muzejske zgodbe, ki se prepletajo z razstavljenimi muzejskimi zanimivostmi
Z učenci spoznamo muzejske diorame, predstavitve življenjskih okolij, kjer spoznamo predstavnike gozda, barja, visokogorskega in kraškega sveta – organizme posameznih življenjskih okolij, ki so značilna tudi za slovenske pokrajine.
Učenci spoznajo sestavo tal, nežive dejavnike okolja, značilnostih posameznega življenjskega okolja ter skupaj ugotovimo, kako lahko ljudje pripomoremo k ohranjanju našega življenjskega prostora na planetu.
Spoznali bomo prilagoditve, ki rastlinam, živalim in ostalim organizmom omogočajo sobivanje in preživetje. Našteli bomo odnose med organizmi in skupaj ugotovili bomo, kdo koga poje ter kako v okolju kroži energija, ki omogoča življenje.
VSEBINE: gozd, morje, reka, visokogorje, barje, vloga rastlin, živali in človeka v ekosistemu, onesnaževanje okolja
Trajanje programa: 45 – 60 min