VODSTVO – voden ogled muzejskih razstav, sodelovanje v razgovoru o naravoslovnih vsebinah in muzejske zgodbe, ki se prepletajo z razstavljenimi muzejskimi zanimivostmi
V vodenem ogledu bodo učenci poiskali podobnosti in razlike med starši in potomci. Ponovili bodo, da imajo mladiči starše, od katerih podedujejo lastnosti in so jim zato podobni.
Našteli bodo tudi predstavnike živalskih mladičev in njihovih staršev večjih živalskih skupin in ugotovili, da se nekateri mladiči skotijo živi, nekateri se izvalijo iz jajc, izležejo iz jajčec, nekateri mladi organizmi pa lahko nastanejo tako, da se preprosto odtrgajo od starševskega organizma.
Spoznali bodo lastnosti sesalcev in jih nekaj poiskali v muzeju. Učenci si bodo ogledali razvojni krog žuželk, razmnoževanje nekaterih rastlin, ter ponovili, kaj potrebujemo za rast in razvoj.
Spoznali bodo muzejsko zgodbo o najdaljšem razstavljenem okostju, ki je pripadalo še ne odrasli samici velikega morskega sesalca.
VSEBINE: razmnoževanje, samec, samica, potomci, starši, mladiči, rast, razvoj, dednost, razvoj Zemlje
Trajanje programa: 45 – 60 min