Uvodna vsebina in samostojno reševanje učnega lista
V uvodu učenci vodeno spoznajo ekosisteme: gozd, barje, visokogorje in kraško jamo – štiri različna življenjska okolja, ki jih najdemo tudi na območju Slovenije. Z učenci se pogovorimo, kaj gradi ekosisteme in kako se le ti med sabo razlikujejo.
Nato samostojno nadaljujejo z opazovanjem življenjskih okolij, pri čem navedejo žive in nežive dejavnike v njih, poiščejo zveri, naštejejo vodne ptice, opišejo razvoj žuželk in kje živi močvirska sklednica, označijo zversko zobovje, napišejo, kaj raste na barju, narišejo kačo, poimenujejo jamsko dvoživko brez oči, …
VSEBINE: gozd, morje, reka, gore, vloga rastlin, živali in človeka v ekosistemu, onesnaževanje, sonce, minerali, morje, gore, kopno, vremenski pojavi, živali in rastline, človek
Trajanje programa: 50 – 90 min